in chinese culture, red wrapping of gifts connotes luck.

oktober 7, 2011

Lillesøster har reist. Pakket sammen kofferten, samlet sammen joggeskoene hun ikke fikk brukt her, de høye hælene hun fikk brukt flere ganger, genseren hun shoppet her, to pakker med Skittles hun måtte ha med seg hjem fordi Deli De Luca ikke finnes på Sørlandet.

Så da var det fint å komme hjem til full postkasse i kveld og finne en pakke fra Yves Rocher;

Rødt og lilla, neglelakk og leppestift og topplakk, og spesielt gleder jeg meg til å prøve denne;

Rød leppestift er så fint om det er riktig og klar farge, og ja, det ser veldig lovende ut.

Minner om min lille give-away jeg, om det skal være spennende så må flere delta, kom igjen!

Since my little sister went back home again and it’s all quiet here again it was the perfect day for a gift in the mail from Yves Rocher. Can’t wait to try it out, especially the red lipstick, it looks promising. I also wanted to remind you of my give-away, just click here.

2 kommentar to “in chinese culture, red wrapping of gifts connotes luck.”

  1. Å, kan tenke meg at det var en bra overraskelse ja, når søsteren din har reist!

Legg igjen en kommentar

