september.

oktober 8, 2011

Hvordan var september?
Jo, september, september var slik;

Jeg spiste mine siste moreller før neste sommer..

.. mens jeg tenkte på de fine tingene ved høsten.

Jeg fotograferte for andre..

.. og for meg selv.

September ble måneden jeg begynte å bake og bake sunt, som for eksempel eplekake..

.. og verdens beste proteinbrownies.

Jeg gjorde viktige ting..

.. og veldig uviktige ting.

Dere fikk se biter av leiligheten min.

Mens jeg skrev om å savne en tid som ikke lenger er.

Noen dager var mer betydningsfulle enn andre..

.. som dagene i Oslo med disse to.

Ja, også øyeblikket jeg smakte denne og forsto at meningen med livet er Ben & Jerry’s Chocolate Fudge Brownie.

I september begynte jeg å twitre..

.. og til slutt var jeg passasjer i bil og september ble avsluttet med kaffe i termos og en verden som bare flyter forbi.
Oktober, hei og hallo, du må være bra du, siden jeg tross alt er oktoberjente.

What happened in September in pictures and words.

4 kommentar to “september.”

  1. Linn said

    Varmer at du fortsatt har linket bloggen min, til tross for at jeg ikke har oppdatert på evighteter..
    Bor du i Bergen? :) Har nettopp flyttet hit selv. Mange fine bilder fra september!

  2. jenlen said

    så härliga bilder & så gott det såg ut :)

Legg igjen en kommentar

