photo loss or deletion failures may be due to both hardware or software failures.

oktober 9, 2011

Fire bilder som kunne ha forsvunnet, som kunne ha blitt til noe som bare eksisterte i tankene mine, men jeg er så altfor altfor heldig og iMacen er oppe og går igjen og jeg har bare mistet tre uker med bilder og ja, det kunne vært så mye verre. Så her er fire bilder som ble reddet. Og som jeg er veldig glad for at ble.

Four photos that was about to be gone forever, but my iMac is up and running again thanks to some much needed help. I only lost three weeks worth of photos and it could have been so much worse. So here they are, four of the resuced photos.

8 kommentar to “photo loss or deletion failures may be due to both hardware or software failures.”

  1. Bra den er oppeog går igjen:) min tok helt plutselig kvelden på fredag og jeg mistet alt…. :(

  2. Cecilie said

    Så bra, det er kjipt å miste 3 uker stoff, men som du sier så kunne det vært så mye værre. Jeg tok backup i dag, hele 9000 bilder godt lagret. Føles godt!

  3. elisejb said

    Så flink du er til å ta bilder!

  4. Helene said

    Jeg fikk akkurat en abnorm trang til å ta fullstendig backup av min kjære MacBook :S

Legg igjen en kommentar

