a rainbow is not a physical object, and cannot be physically approached.

oktober 11, 2011

Fordi regnbuen var så fin for noen dager siden.

Og i dag er siste dag av give-away’en, jeg trekker vinner i morgen, delta her :-)

Because the rainbow was really pretty the other day. And it’s the last day of the give-away, take a look here.

6 kommentar to “a rainbow is not a physical object, and cannot be physically approached.”

  1. Heidi said

    Hei Mira! Har du tips til et bra og ikke så altfor dyrt kamera?? Det skal brukes til å kunne ta kjappe bilder av bygninger(drar på studietur i morgen og har fått ødelagt kameraet mitt). Takk for en finfin blogg. Følger med på deg hver dag. Skulle ønske jeg var like flink til å ta bilder som deg, sukk! Klem heidi

    • Skal det være speilrefleks eller ikke? Om det ikke skal være speilrefleks så har jeg ikke så mye
      peiling, men jeg vil i så fall anbefale G12 om du har råd til det. Der har du muligheter til å skyte
      i RAW-format og bruke manuelle innstillinger :) Og takk! Det er bare trening på å fotografere som
      skal til :)

  2. camilla said

    for et fint bilde av regnbuen! :)

  3. Cecilie said

    Søte Mira. Vet du hvilken av H&M i Bergen sentrum som har H&M Trend avdeling?
    Jeg skal nemlig til Bergen i morgen ;)

    • Dameavdelingen på Galleriet ved Torgallmenningen har H&M Trend :) H&M er
      delt opp over flere etasjer i Galleriet, men tror det er tredje eller fjerde etasje
      om jeg husker riktig. Uansett lett å finne, kos deg i Bergen! :)

Legg igjen en kommentar

