when in the presence of a pet dog, people show reductions in cardiovascular and psychological indicators of anxiety.

oktober 11, 2011

I kveld sitter jeg i sengen med monstervalpen ved siden av meg. Jeg stryker henne på magen og hun har endelig sovnet.
For lille monstervalp er syk. Det startet for noen timer siden, hun ble dårlig og urolig og slapp, lå i fanget og skalv, holdt ikke på maten på noe som helst måte, bekymret meg nok til å ringe dyrlegen. Og der var det for sent å komme inn, jeg har fått beskjed om å følge med, ringe veterinærvakten i løpet av natten om det blir ille.

Jeg blir så lett bekymret. Skal ingenting til før det knuter seg inni meg og jeg ikke klarer å slappe av. Men så har jeg som regel rett. Som regel er det grunn til uroen i meg.

Ouch.

Kryss fingrene da. For at det bare er forbigående. For at hun snart er på beina og bjeffer på naboen som går forbi.

Right now I’m on my bed with the monster puppy, she has finally fallen asleep after hours of not being able to rest. She’s not herself today and keeps throwing up, unfortunally the vet is closed for the day and they told me to wait it out and only call them again if it got worse. I’m crossing my fingers it’s only a bug that will pass soon, but I know I wont get much sleep tonight.

10 kommentar to “when in the presence of a pet dog, people show reductions in cardiovascular and psychological indicators of anxiety.”

  1. Helene said

    Huffda, får håpe det går bra med henne :)

  2. evasoase said

    For en søt liten bisk :D Er ikke rart at du bekymrer deg for den lille herligheten:)

    Håper hun blir fort frisk.

  3. victoria said

    ååå. vofselofsedofse.

  4. Monajenten said

    Åh huff da:-( God bedring til monstervalpen<3

  5. […] .. og deretter redd for noe som er enda viktigere. […]

  6. […] .. og deretter redd for noe som er enda viktigere. […]

Legg igjen en kommentar

