chocolate is one of the most popular holiday gifts.

oktober 13, 2011

Jeg har trukket vinneren av min lille give away! Og det ble..

.. Lena! Send meg adressen din Lena og så får du åtte Atkins-barer i posten om noen dager.
Takk til alle som deltok, jeg kunne ønske jeg kunne sende en til dere alle, men hey,
kanskje det ikke blir så lenge til neste give away uansett ;-)

The winner of the give-away is .. Lena! Send me your adress and you’ll get your Atkins bars in the mail in a few days. Wish I could give it to you all, but hey, maybe it wont be long until next time.

12 kommentar to “chocolate is one of the most popular holiday gifts.”

  1. For en fantastisk fin blogg du har fått deg :) jeg elsker atkins barene, de er farlig gode :) jeg hadde blitt veldig glad om du hjalp meg med design :-)

    • Takktakk! Jeg kan dessverre ikke nok om bloggdesign til å hjelpe noen, jeg har knotet i dagevis med CSS her for å få det slik jeg ville ha det til slutt og nå husker jeg knapt hva jeg gjorde ;)

  2. Lena said

    Hurra – this made my day! Har sendt deg mail med adressen min! :D

  3. Fashion Diary said

    Utrolig fin header !

  4. Kristine said

    Fikk litt lyst på sjokolade nå Mira ;)

  5. Gratulerer til vinnern! :D

  6. Remingu said

    Du kan godt sende en til meg også altså! Hadde ikke takket nei for å si det slik :3

Legg igjen en kommentar

