attention is the cognitive process of selectively concentrating on one aspect of the environment while ignoring other things.

oktober 16, 2011

Fordi bildene er så beskrivende for hvordan det er for meg og henne – når jeg koser henne snøfter hun og ser en annen vei. Men så fort jeg ser en annen vei så krever hun oppmerksomheten tilbake og klabber til meg med labben eller setter seg oppå laptopen eller legger seg på hodet mitt om jeg har lagt meg for kvelden. Monstervalp. Monstervalp.

Because these pictures desribes our relationship perfectly – when I ask for her attention she couldn’t care less, but as soon as I look away she demands it, and she will do anything to get it, she will sit on my laptop or put her little body on the top of my head if I’ve gone to bed for the night. That little bugger.

8 kommentar to “attention is the cognitive process of selectively concentrating on one aspect of the environment while ignoring other things.”

  1. Monajenten said

    Nåååw herregud for noen herlige bilder! Skjønneste Sofie og vakreste Mira<3

  2. pepsi og, jeg elsker han så mye uansett hvor IRRITERENDE han kan være til tider… omfg! liker han best når han er som han er akkurat nå… nå bare slapper han av og sover inntil meg :)

  3. Nøve said

    Så utrolig skjønn!

Legg igjen en kommentar

