there are over fifty different tuna species.

oktober 16, 2011

Jeg tok en helgepause fra bloggverden, litt sånn uten å mene det. For noen dager legger du aldri merke til at er der. De er så stille, gjør så lite av seg at du aldri merker at solen går opp og solen går ned. Ingen klar begynnelse, ingen klar slutt, bare timer som passerer og døgn som forsvinner.

De to siste dagene har vært slik. Så hva gjorde du da Mira? Jeg vet ikke. Eksisterte. Bakte med en kartong eggehviter, lå oppe til to og så på 24, ventet på at livet skulle starte igjen.

I dag er det søndag og jeg har vært ute av huset og gjort noe viktig.
Jeg vil gjerne fortelle, men jeg må vente. For å ikke jinx’e noe. Dere vet.

Og siden livet og bloggingen og alt som har med å være i live har startet igjen så har jeg laget ordentlig mat i dag. Tunfisksalat med kesamdressing. Og et tonn sitronpepper. Veldig bra søndagsmat om man liker slikt.

Ønsker alle en god søndag!

I had a little two-day break from the blog, just because some days pass without leaving any trace, good or bad. No start, no ending, just hours passing by. Oh well, life has started again today, I’ve been out of the house doing something of importance actually (can’t wait to tell you all about it later!). Now it’s tuna salad on the menu, a perfect lunch on a Sunday. Hope you’re all having a great day!

10 kommentar to “there are over fifty different tuna species.”

  1. rosapille said

    Jeg har det også av og til sånn. Som i går, foreksempel. Jeg aner ikke hva jeg gjorde. Eller jo, jeg såå på L-Word. Men mens jeg fremdeles trodde det var morgen fant jeg ut at det var kveld. :)

  2. Mea said

    Merker at jeg fikk veldig lyst på tunfisksalat nå…

  3. Tonje said

    Bra du er oppe og går igjen nå da :-) Høres veldig godt ut med tunfisksalat. Her var det hjemmelaget fiskesuppe. Smakte himmelsk. Men spørs om jeg ikke må ta en sjokolade også…

  4. Kristine said

    SV:
    Min favoritt er å ta litt smør, jeg bruker helt vanlig meierismør men vil du ha mindre kalorier kan du bruke vita hjertegod lett margarin. Smelt 20 -40 g smør, ha i sukrinmelis og et par ss sterk kaffe sammen med kakao og bland sammen. Ekstra god blir den med to dråper stevia english toffee.
    Håper det smaker :)

  5. Remingu said

    Vet akkurat følelsen! Trudde det samme hadde skjedd med meg. Tidligere i dag tenkte jeg «Herlighet, jeg har ikke blogget på flere dager!» og så plutselig kom jeg på at det bare er tirsdag, og at jeg faktisk la ut to innlegg i går… så egentlig var det helt motsatt av deg x]

Legg igjen en kommentar

