tradition of placing candles on birthday cake is attributed to early greeks, who used place lit candles on cakes to make them glow like the moon.

oktober 17, 2011

Jeg startet dagen på treningssenteret og det finnes ingenting bedre enn verkende magemuskler og brennende skuldre! Finfin start på uken, og jeg tror denne blir bra, jeg har masse å gjøre og så er jeg bursdagsbarn på onsdag også. Bursdagen min kommer så fort i år at jeg har glemt å glede meg.

Men først skal jeg lage bursdagskake til en annen, for Karl har bursdag i morgen og noen må jo lage dobbel sjokoladekake med smørkrem og melisglasur og tuttifruttistrø på toppen. Jeg baker hele tiden, men likevel må jeg tømme butikken for mel og sukker når jeg skal lage en bursdagskake, jeg kan ikke fylle den med mandelmel og sukrinmelis og steviadråper og fiberhusk vel, da ville morgendagens bursdagsbarn blitt veldig lite lykkelig. Vil jeg tro.

Hva skal til for å gjøre din bursdag til verdens beste?

I started the day at the gym, nothing feels better than burning abs on a Monday morning. A great start for a great week, I have so many plans and my birthday is coming up on Wednesday too! It came around so quickly this year that I had no time to look forward to it. Oh well, first I have to make a birthday cake for someone else, Karl is turning 29 tomorrow and someone has to make the double chocolate cake with chocolate icing and sprinkles on top. It’s been a while since I made anything out of regular flour and sugar and I had to empty the shelves at the grocery stores after my work out today. What would make your birthday perfect?

7 kommentar to “tradition of placing candles on birthday cake is attributed to early greeks, who used place lit candles on cakes to make them glow like the moon.”

  1. Mea said

    sol og brownies gjør dagen min komplett! gratulerer med dagen på forskudd :)

  2. Du har alltid så fine overskrifter:)

    Ha en fin bursdagsuke:)

  3. Thony said

    Kjempe kjekk blogg! Og elsker de informative overskriftene!! :-D

  4. Remingu said

    Jeg hadde blitt überglad om noen hadde laget en megasunn bursdagskake til meg, om jeg i tillegg fikk litt kinder maxi for å dekke bursdagbarnssukkerbehovet mitt :3

Legg igjen en kommentar

