dark amber or brown glass greatly reduces UV light from spoiling the beer.

oktober 18, 2011

Se på været! Tidligere i dag haglet det så hardt på ruten at monstervalpen hoppet bakover med halen mellom beina, stakkars de som de som var ute i gatene i de ti minuttene.
Men jeg, jeg har vært inne, jeg har jobbet med portfolioen min og krøllet håret og drukket kaffe og bakt bursdagskake;

Erhhm. Det er litt hysjhysj at det ente opp med å bli en 1-2-3-kake. Men hey, jeg pimpet den opp med vaniljefyll i alle fall, bare vent så skal dere få se!

Og så kom bursdagsbarnet hit og fikk åpne gaver og monstervalpen hjalp og ville helst ha hele posen med seigmenn for seg selv. Hun har vært helt hodestups forelsket i seigmenn siden hun på bursdagen min for to år siden klarte å åpne en seigmennpose som lå i en bærepose i gangen, det var sent og vi hadde tjue venner i leiligheten og ingen fulgte med akkurat da, men hun var heldigvis høflig nok til å skrape på døren for å si ifra at hun måtte ut og kaste opp førti seigmenn fem minutter etterpå. Jeg glemmer ikke hvordan veien utenfor huset så ut etterpå og jeg kan ikke forstå at hun fortsatt blir vill av å lukte seigmenn.

Anyway.. heldige gutten fikk kaffemaskin av familien og jeg, jeg ga han et stort pledd for vinteren og en genser i grått og;

Øl. Gutter liker øl. Jeg liker å gå på polet og velge ut øl etter etiketten, det er ingenting morsommere enn øletikettene på polet. Breakfast Geek, Satan Gold, Flying Dog, haha!

Nå må jeg tilbake og feire resten av bursdagen hans!

Look at the weather outside, it’s awful! Well, I’ll be staying in today, no doubt about that. I caved in and ended up making the birthday cake from a cake mix.. but I pimped it up with some vanilla filling and hope I’ll be forgiven. A few pictures of the birthday kid while he’s opening his presents, I had fun buying him funny beer bottles.

5 kommentar to “dark amber or brown glass greatly reduces UV light from spoiling the beer.”

  1. Monajenten said

    De kuleste ølflaskene, hehe:-) Tror jeg må på polet bare for å se på etiketter jeg også:-) Jeg er litt sånn med vin, for jeg drikker det ikke selv (må bli voksen snart:-p) så når jeg kjøper vin til vinlotteriet på jobb, velger jeg alltid vinen med det beste designet:-p

  2. Hanne said

    Jeg var ute i det været.. grusomt! Så koselige gaver han fikk :) Og den kaken er jo bare kjempegod!! Ha en fin dag :)

  3. Kristine said

    SV:
    Takk for det Mira.
    Jeg er et lite matpakkevrak og blir irritert uten nok næring ;)

    De kuleste ølflaksene jeg har sett!!

Legg igjen en kommentar

