T.G.I. friday’s was one of the first to use promotions such as ladies’ night.

oktober 19, 2011

Jeg lagde jo kake i går. Her er den;

Fnis. Jeg er ikke så flink til å lage kaker som ser bra ut. Det betyr gyldig grunn til å overdo it! Så jeg hev på alt jeg kunne finne som smakte søtt. Det smakte bra. Veldig bra. Bra nok til at jeg fortsatt hadde sukker løpende i blodet på treningen i morges, løftet plutselig mer enn jeg har gjort på lenge.

Og jeg kom hjem til dette, til gaver i innpakningspapir på syretripp..

.. som viste seg å være sengeteppe (som jeg har snakket om å fikse meg i årevis) og to store puter (som jeg også har snakket om å fikse meg i årevis) og en teflonpanne (som jeg burde ha ordnet meg for årevis siden). Takk Karl! Resten sparer jeg til senere..

.. for nå er jeg på vei ut til bursdagsmiddag takket være min tante. Og siden jeg fikk velge så ble det Friday’s, om jeg bare klarer å bestemme meg for kyllingsalat eller ribs, Jack Daniels eller ikke Jack Daniels.

Here’s the cake I made yesterday, I totally overdid it since I can’t make pretty cakes anyway. I opened a few presents earlier today, but saving the rest for a few hours, because now I’m on my way out to dinner thanks to my aunt! I chose Friday’s, can’t stop loving that place.

9 kommentar to “T.G.I. friday’s was one of the first to use promotions such as ladies’ night.”

  1. SÅ koselig det så ut! :D Kaka så kjempedeilig ut da hehe

  2. Monajenten said

    Fantastisk kul kake:-D Kos deg masse på Fridays:-)

  3. Stine M said

    Gratulerer så mye med dagen! Håper du koser deg masse på Friday’s! :D

  4. hva snakker du om, den så jo dritgod ut ;D enjoy!

  5. Drea said

    Naaaaam, jeg vil ha kaaaakeeeee!

  6. Sushibird said

    Om det er en spesiell anledning synes jeg du kan velge den spesielle maten også. Hverdagene er altfor mange til tider ;)

Legg igjen en kommentar

