there tend to be more births in september and october.

oktober 20, 2011

Tusen takk for alle gratulasjoner i går, dere er så snille!

Det ble kyllingsalat og hvitvin på Friday’s i går, jeg merket at kroppen begynte å verke og døyvet det med litt hvitvin før vi gikk ut, det holdt meg oppegående og fin gjennom middag og gåturen hjem i regnet, men så falt jeg helt sammen da jeg kom hjem til leiligheten igjen. Sår hals og tett nese og heldigvis hadde Karl laget sjokolademuffins til meg som jeg trøstet meg med før jeg krøp opp i sengen.

Se så fin muffins. Det er den beste muffinsen jeg noen gang har spist, den hadde hvite sjokoladebiter inni og jeg fylte magen med min egen muffins og halve Karl sin. Hadde tross alt bursdag?

Og i dag må jeg betale for en fin bursdag med sykedag under teppe og ønske om å sove til verden blir litt snillere med meg.

Yesterday was the perfect birthday, we had ceasar salad and white wine at Friday’s, and Karl made me the best chocolate chip muffin for desert. I fell asleep as a happy girl even though I felt a cold creeping up at me. And I was right, because I’m spending the day in the bed today, with a fever and sore throat. Oh well, at least I’ve had two great days this week!

6 kommentar to “there tend to be more births in september and october.”

  1. Anonym said

    God bedring snuppa!

  2. September og oktober-barn er julebordbarna vett! ;D

    God bedring :)

Legg igjen en kommentar

