the fetal position is lying or sitting curled, with limbs close to the torso and the head close to the knees.

oktober 23, 2011

Jadaså. Neidaså..

.. dette har vært mitt perspektiv i helgen. Fra sengen, halvveis liggende, halvveis sittende. Idol på fredag, noen episoder 24 på lørdag (jeg er kanskje litt etter alle andre, men nå er Jack Bauer superduperspennende). Forkjølelsen slo meg visst litt ut og jeg har hatt treningspause og spist litt for mye sukker og er egentlig veldig klar for å bli frisk og sunn og tilbake til meg selv igjen.

Så i dag våknet jeg opp bedre. Snufs og hodetung selvfølgelig, men bedre. Kanskje får jeg kommet meg på treningssenteret i morgen tidlig også.

Men spørsmålet til dere blir; hva gjør du for å få tiden til å gå når du er syk?

Havn’t been feeling too good the past days, the cold hit me hard and I’ve spent my days in the bed, watching Idol and 24 (yes, I still find it exciting). Today I feel a bit better than yesterday and I’m so ready to get back to working out and being myself! The question for you today is; what do you do to make the time pass when you’re not feeling well?

2 kommentar to “the fetal position is lying or sitting curled, with limbs close to the torso and the head close to the knees.”

  1. Margrethe said

    Skriv lister over ting du vil gjøre når du blir frisk, slapp masse av i stygg-varme klær, spis god og næringsrik mat, få venner til å komme på medlidenhetsbesøk, les en god bok hvis du orker og bare nyt det å ikke måtte gjøre noen ting :-) God bedring!

Legg igjen en kommentar

