off-the-rack is the term for factory-made clothing, sold in finished condition.

oktober 24, 2011

Plutselig var jeg på IKEA i dag, og vips var det et klesstativ i handlekurven min.

To måneder etter at jeg kastet mitt forrige klesstativ. Enkelte ting klarer jeg meg visst ikke uten.
Jeg har for mange fine klær til å gjemme dem bak en skapdør, det er i alle fall sikkert.

Ended up at IKEA again today, buying the same clothing rack I threw away a few months ago. Some things you just have to have I guess, and I have too many beautiful clothes to hide them in a closet.

8 kommentar to “off-the-rack is the term for factory-made clothing, sold in finished condition.”

  1. Tonje said

    Jeg er helt for at klærene skal henge fremme! :)

  2. Stine M said

    Er det stødig? Hadde et annet før, som ligner på det på bildet med sånn regulering av høyden, som var så ustabilt at det gikk rett i søpla ;)

  3. Helene said

    Krysser fingrene for at vi kan finne en leilighet hvor jeg får plass til en slik :)

  4. Jeg og vil ha! Sukk.
    Et tips bare; ikke heng klær i vinduet, da falmer de relativt fort.

Legg igjen en kommentar

