the teeth or bittings of the key have flat tops rather than being pointed.

oktober 26, 2011

Jeg har nøklene til mitt nye sted og jeg er klar for å flytte – i dag!

De neste dagene kommer til å bli kaotiske, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer til å legge meg ned i sengen før alt er ryddet på plass, and lets face it.. I do have a lot of stuff! Men hey, jeg gleder meg til å begynne og kanskje får dere se et glimt av det snart og?

I have the keys for my new place and I’m ready to move my things today! I’m sure the next days are going to be crazy since I can’t relax until everything is in its place (and lets face it, I do have a lot of stuff!), but I can’t wait to get started. Maybe I’ll even give you a little sneak peek soon?

6 kommentar to “the teeth or bittings of the key have flat tops rather than being pointed.”

  1. Remingu said

    Du får bare stå på så godt du kan, så overlever du nok :P

  2. Karoline said

    Så bra at det gikk så raskt å få et nytt sted å bo! Ikke bra å bo i et fuktig hus for lenge.. Lykke til med flyttingen :)

Legg igjen en kommentar

