various studies have found that moving house is often particularly stressful for children.

oktober 27, 2011

Flytting er å plutselig oppdage at klokken er to om natten.

Ja, i går var lang.

I ni-tiden var åtti prosent av tingene mine flyttet inn på det nye rommet mitt og jeg satt iskald i en stol fra Finn.no sin gi-bort-avdeling og spiste Fedon’s kyllingburger fra Burger King. Trodde aldri jeg ville komme meg opp av stolen igjen, men etter litt peptalk kom jeg meg opp, begynte på resten og plutselig var klokken to og jeg innså at det kanskje var på tide å la kroppen hvile litt.

Nå verker ikke ryggen lenger og – det er fantatisk å våkne opp i ny leilighet når man har drømt om det i lang, lang tid.

Min morgen ser slik ut, kaffe og blogg og oppdaterting på hva som har skjedd i verden mens jeg har vært i min egen lille flytte-boble. Resten av dagen skal jeg bruke på å tømme plastsekker og få orden i sko og klær, kanskje vil det til og med bli mulig å bevege seg rundt på rommet mitt en eller annen gang i dag?

Yesterday was a lot of work! But today I woke up in the new apartment and there’s no better way to start the day. Now it’s time to get all my stuff under control, everything is a mess and I was lucky to find clothes to wear and a cup for my coffee this morning. I love this part of moving; sorting out all my clothes and shoes.

6 kommentar to “various studies have found that moving house is often particularly stressful for children.”

  1. Så spennende! gleder meg skikkelig til å se de :D

  2. Hanne said

    Gratulerer med ny leilighet! :)

  3. lineaurora said

    gratulerer! gleder meg til å se leiligheta :)
    og gu’, som jeg gleder og gruer meg til når det etter jul er min tur til å finne et sted å bo i bergen.

Legg igjen en kommentar

