edwin land’s original idea behind instant photography was to create a photographic system that was seamless and easy for anyone to use.

oktober 28, 2011

I natt en gang dro jeg frem noen gamle polaroider fra en av eskene mine og begynte å dekorere veggene.

Og ved å trykke på utløserknappen på polaroidkameraet ved et uhell fant jeg ut at jeg fortsatt har film igjen, så da blir det kanskje noen nye bilder til veggen etterhvert.

I felt the need to start decorating yesterday and pulled out some old polaroid from one of my boxes. By pushing the shutter on my polaorid camera by accident I found out there’s still a bit of film left to use, I look forward to taking some new ones to put up.

5 kommentar to “edwin land’s original idea behind instant photography was to create a photographic system that was seamless and easy for anyone to use.”

  1. rosapille said

    Polaroidbilder er så fint! Vet du om de fremdeles lager film?

  2. Hanne said

    åå, polaroidbilder er gøy. Jeg har et gammelt kamera selv, men det fungerer ikke så bra. har ikke tatt så mange bilder med det heller, syns det er så vanskelig.. men jeg får kanskje prøve meg litt etter hvert :)

    • Det et det som er sjarmen med polaroid; resultatet skal være litt uforutsigbart og overraskende :) Noen av de tøffeste bildene jeg har tatt med det har vært på utgått film som var skadet i hjørnene :)

  3. Helene said

    Åh, nå fikk jeg kjempelyst til å kjøpe film til mitt kamera…

Legg igjen en kommentar

