yves rocher maintains a botanical garden at its industrial site in la gacilly.

oktober 28, 2011

Det er gøy med pakker og spesielt gøy med pakker som inneholder noe man bare ikke kan vente med å prøve ut. Som for eksempel pakken som kom i posten med to leppestifter og to neglelakker fordi jeg har blitt produktanmelder for Yves Rocher (min mening kommer ikke til å være noe annet enn hundre prosent ærlig, bare så det er sagt!).

Jeg var glad da jeg så at pakken inneholdt rød neglelakk. Den fra sist sommer fra H&M hadde størknet på badehyllen og det er slikt som jeg aldri husker på å kjøpe – men som jeg plutselig savner veldig når jeg står der i en lysegrå strikkegenser og mørke tights og hadde trengt sterk rødfarge på neglene for å føle meg akkurat slik jeg vil føle meg. Ja, også fulgte det med topplakk som skal få neglelakken til å tørke raskere, det kan jeg også like, jeg er tross alt ikke den som liker å sitte og se på at neglelakk tørker.

Jeg sliter alltid med å påføre neglelakken pent, den glir ofte utover neglen og klumper seg til. Om jeg får til en negl så får jeg ikke til den andre neglen like pen. Men med denne fikk jeg faktisk bra resultat på alle neglene, den fløt ut akkurat der den skulle og det holdt også med et strøk for en sterk og mettet farge. Topplakken var litt vanskeligere da den ikke skal berøre neglen og bare dryppes på, men hei, jeg fikk det til etter litt øvelse. Å søle litt gjennomsiktig topplakk på resten av fingren gjør ingenting når lakken tørker med en gang og man slipper at den smitter over på alt og alle. Fargen er veldig Mira og i tillegg til den knallrød så fulgte det med en dyp lilla som jeg skal bruke senere i vinter, finfin!

Ja, også leppestifter da, jeg går som regel for naturlige lepper og da så jeg frem til å prøve den i beige. Og det gjør jo ingenting at Yves Rocher lover at leppestiften inneholder sesamolje og er fuktighetsgivende. For nei, det finnes ikke verre enn leppestift som tørker ut leppene.

Mine store fortenner og lille munn til side så likte jeg denne fargetonen, den er akkurat passe lys og skimmeret gjør at den passer fint til kvelden. Også føles den som leppomade etter påføring, stort pluss.

Det må tøffe jenter til for å bære knallrød leppestift og jeg vet ikke om jeg er så tøff. Enda. (Jeg syns dere ser så bra ut, dere som tør!). Men selv om jeg trenger litt tid på meg for å tørre å putte denne på leppene så kommer det definitivt til å være denne om jeg en gang kommer dit hen da jeg syns fargen er perfekt, og den er også formet slik at påføringen går lettere (selv om undertegnede fortsatt trenger trening).

A little while back these products ended up in my mail box and I’ve been really looking forward to try out the red nailpolish! The color is perfection and it’s so easy to put on (that’s always my problem, my nails always turn out messy). The top coat makes it dry in seconds and even though it’s a bit hard to figure out the right amount, it sure is worth a try, because you will get a hang of it. The beige lipstick I will wear at nighttime with some heavy eye makeup, the bright red one I’m not brave enough to wear, but if I ever grow out of my shyness.. this is the shade I would like to use.

10 kommentar to “yves rocher maintains a botanical garden at its industrial site in la gacilly.”

  1. Marianne said

    Wow, du så steike flott ut med den røde! Jeg synes også det er vanskelig å påføre rød leppestift men dette så veldig bra ut :)

  2. Monajenten said

    Du var utrolig fin med den røde leppestiften, men jeg syns du kledde den andre utrolig godt også! Har akkurat kjøpt meg både rød leppestift og neglelakk selv, fordi jeg skal på 80-tallsparty;-)

  3. […] : Mira Jakobsenyves rocher maintains a botanical garden at its industrial site in la gacilly.. […]

  4. Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no. :)

  5. lineaurora said

    begge leppestiftene var nyydelige!

  6. Drea said

    Åh, så vakker du er! Du kledde den knallrøde supergodt!

  7. […] .. og noe av det testet jeg her på bloggen. […]

Legg igjen en kommentar

