furniture can be a product of design and is considered a form of decorative art.

oktober 30, 2011

Jeg er på tredje kvelden med malekosten i hånden.

På fredag hadde jeg et glass rødvin i den andre hånden og syns egentlig at det var ganske okei å male da.
Men nå er jeg lei. Og litt småkvalm. Oljemaling er visst ikke bra i store mengder.

Men – men – vi begynner å bli ferdig! I gamle leiligheter er det bare å ta frem treliters-bøtta med hvitmaling med en gang, det blir så fint når alt er hvitt og lyst. Når jeg blir ferdig skal dere få se stuen!

I’m on the third day with the paintbrush in my hand. On Friday I had a glass of red wine in the other hand, which made it all kind of fun actually. But today I’m nothing but very tired of paint and funiture – can’t wait to be done and show you the result!

14 kommentar to “furniture can be a product of design and is considered a form of decorative art.”

  1. Miriam said

    Gleder meg til å se hvordan det blir tilslutt! :)

  2. Jeg elsker å male! Håper resultatet blir fint :)

  3. Ainatb said

    SV: Varm eplekake er helt nydelig!:-) Fibra er et fullkornshvetemel som består av hele hvetekorn malt til ekstra fint mel. Fibra kan erstatte vanlig hvetemel i all bakst og matlaging å øker fiberinntaket i kosten. Fåes kjøpt på vanlig dagligvare! :-)

  4. lineaurora said

    ja! det er så fint det, at man bare kan svinge litt med hvitmalinga, og så ser ikke ting så ille ut. akkurat det trikset har jeg f.eks. testa ut på et soverom med rosa vegger. uhuh. for det var virkelig ikke så fint som det kan høres ut som.

  5. Gleder meg til å se :-D

  6. Helene said

    Jeg blir så imponert av folk som bare faktisk gjør slike ting. Min leilighet er full av møbler jeg har planlagt å male hvite. Malingen har stått i en pose i gangen i ett halvt år nå :P

  7. Hanne said

    åå, alt blir så fint når man maler det hvitt syns jeg! Håper vi får se hvordan leiligheten din blir til slutt! :)

Legg igjen en kommentar

