cleanliness has played a role in establishing cultural values in relation to social class, humanitarianism, and cultural imperialism.

oktober 31, 2011

I dag reiste jeg tilbake til den gamle leiligheten.
Jeg tok frem vaskemiddelet og kluten, fjernet alle tegn på at det har vært mitt hjem i fire måneder.

Denne gangen er det ikke så vemodig som sist.
Jeg vil ikke savne stedet, selv om jeg selvfølgelig hadde det fint der og. Sånn innimellom;

Det er fint å se fremover denne gangen.

I’ve spent the day in my old apartment, cleaning and removing every sign of my four month stay. I wont miss that place, for sure, but I did have some good times there too, and these pictures are from some of them.

8 kommentar to “cleanliness has played a role in establishing cultural values in relation to social class, humanitarianism, and cultural imperialism.”

  1. Tonje said

    det viktigste er jo at du nå har funnet et bedre alternativ :)

  2. Håper du blir å trives i den nye leiligheten : D

  3. Kristine said

    Det er alltid spennende med nye bosted.
    Håper du vil trives :)

  4. Åshild said

    Hvor er den grå strikkegenseren fra? så digg ut! :-D

Legg igjen en kommentar

