stubborn; refusing to change one’s opinion.

november 1, 2011

Å være fryktelig sta betyr at man ikke har sjans til å overtale seg selv om å bli hjemme i varmen om man har bestemt seg for å dra på trening. 1-0 til meg!

Being stubborn is going to the gym even though you are trying to convince yourself otherwise.

8 kommentar to “stubborn; refusing to change one’s opinion.”

  1. Oda said

    Jeg er akkurat på samme måten. Har en innvendig kamp med meg selv hver eneste gang jeg skal på trening.

    • Rart det der, at vi har den samme kampen gang på gang.. det er jo den bra delen som sier «kom deg på trening!»
      som vinner uansett, men hvorfor bruker vi energi på å prøve å motsi oss selv.. haha

  2. Jeg bare skriver det ned i avtaleboka jeg. Om det står i avtaleboka at jeg skal trene, da kan man ikke bare stryke det ut, da MÅ man trene ;)

  3. Helene said

    Jeg er vel akkurat ikke sta nok :P

    De jordbærene så fantastisk gode ut :)

Legg igjen en kommentar

