link love is posting a link to sites or blogs, that you enjoy, admire, or find useful.

november 3, 2011

Om resten av høsten blir som i dag skal jeg alltid like høsten. Sytten grader, sytten! Jeg har hatt vinduene på vidt gap mens jeg har malt høytalere og hyller, ganske så fint.

Forresten, VG likte visst innlegget om Kristine sine boller med vaniljekrem og linker til det nederst på VG Nett i dag. Snakk om linke-kjede, og det er jo bare koselig!

bloglovin

If every day was like this one, I would never complain again. Sunny and 17 celcius! By the way, VG is linking to the post about Kristine’s sweet goodies, talk about link-love!

Én kommentar to “link love is posting a link to sites or blogs, that you enjoy, admire, or find useful.”

  1. LilleMy said

    Wow! Så morsomt! Men det er jo ikke rart at du havnet på vg – postene dine er jo så utrolig nydelige! :) Skulle ønske jeg var like flink som deg til å ta bilder. Kameraet har jeg jo, men jeg mangler litt erfaring og kunnskap ;) Kan jeg spørre deg om du har noen «inside-tips»? Noen bra nettside jeg kan sjekke ut for å lære litt? :)

    God fredag, Mira!

Legg igjen en kommentar

