the phrase do it yourself came into common usage in the 1950s in reference to home improvement projects.

november 3, 2011

Hva gjør du hvis har et spisebord og du egentlig vil ha et salongbord?

Jo, du tar frem sagen og kutter av tjue centimeter!

Haha. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet av alt det som styres med for å få leiligheten fin, i dag skal jeg dra frem hvitmalingen igjen, for jeg vil ha hvite høytalere og ikke svarte. Alt er mulig.

What do yo do if you have a table that doesn’t fit your living room? Well, you chop of a few inches! Haha. Can’t wait to show you the result of all things we’re working on, today I’m going to paint the speakers from black to white.

13 kommentar to “the phrase do it yourself came into common usage in the 1950s in reference to home improvement projects.”

  1. Silje said

    Stilig, jeg gjorde noe av det samme da jeg trengte en «krakk» til å sette min benkoppvaskmaskin på. Kjøpte et Lack-bord fra i IKEA og sagde av halve beinlengden. Var veldig stolt etterpå!

  2. lineaurora said

    oh hvordan maler man høyttalere? jeg vil også ha hvite! de vi har nå er to halvannenmeter høye svarte klumper.

    • Bruk oljemaling og en liten rulle, slik man bruker til møbler! Bare å fjerne stoff-fronten foran før man maler :)
      Lurer på å trekke om fronten til hvitt stoff når jeg er ferdig så hele høytaleren blir hvit :)

      • lineaurora said

        takk for tips! da er det kanskje ikke så vanskelig, allikevel :) det var nok tanken på stoffet foran som gjorde det til en litt umulig tanke i hodet mitt. vet ikke om kjærest kommer til å bli så fornøyd med at jeg vil «ødelegge» de mandige høyttalerne hans da men, haha.

  3. siwlie said

    Jeg har foreslått å male våre høyttalere hvit, og hadde planlagt hvilket stoff jeg skulle kjøpe. Men svaret jeg fikk var: «er du gal, ødelegge originale høyttalere???». Så jeg får ikke lov :( Lite fint med to store svarte klosser

  4. […] Mac på bordet og Cola Zero. Å, jeg er meg selv så lik. Husker dere bordet jeg snakket om? Det er dette, det ble sagd ned og malt, fra spisebord til salongbord in no […]

  5. Helene said

    Så genialt! :) Jeg tror aldri at jeg hadde kommet på noe sånt :P

Legg igjen en kommentar

