october.

november 4, 2011

En til måned er borte, oktober er forbi, og hva gjorde jeg? Hvor var jeg?

Oktober startet..

.. med å bli meg selv igjen med nybleket hår.

Lillesøster kom på besøk for å drikke hvitvin og gå ut i Bergen for første gang.

Vi spiste på Zupperia som vi alltid gjør.

Og så skrekkfilmer og gikk på kino helt til hun måtte dra hjem igjen.

Oktober betydde vinterjakke..

.. og store, varme gensere.

Ja, og pyjamasbuksen og ullsokkene for da oktoberforkjølelsen tok taket i meg.

Postkassen min var fullere enn vanlig..

.. og noe av det testet jeg her på bloggen.

Halvveis inn i måneden ble jeg først redd for å ha mistet mye viktig..

.. og deretter redd for noe som er enda viktigere.

Men alt gikk bra og jeg pustet ut på kjøkkenet hvor jeg bakte sjokoladepuffer, som kanskje er oktober sin oppskrift.

Jeg hadde en liten give-away..

.. før nittende oktober kom og det var jeg som fikk pakker.

Siste halvdel av oktober brukte jeg på å finne meg et nytt sted å bo.

Det fant jeg.

Og slik startet jeg november med nøklene til en ny leilighet. Jeg tror november har gode sjanser til å bli en god måned.

bloglovin

October in pictures, so much happened this month, I even changed my home from one apartment to another.
November has all the possibilities to become a great month.

12 kommentar to “october.”

  1. Oktober var fint, det!

  2. Monajenten said

    Kjempefin oppsummering og masse flotte bilder, som alltid:-)

  3. Du tar helt sykt fine bilder! Hvilke innstillinger bruker du på kameraet ditt?

    • Tusen takk!
      Jeg bruker manuelle innstillinger og de er forskjellig fra gang til gang, alt ettersom hva slags
      resultat jeg ønsker og hvordan lysforholdene er. Sett deg inn i blenderåpning, lukkertid og ISO,
      så skal du nok se at du får de resultatene du ønsker :)

  4. Dette innlegget er på forsiden av Femelle.no. :)

  5. Hanne said

    Liker disse månedsoppdateringene dine! Du tar så mange fine bilder, og skriver så bra :)

Legg igjen en kommentar

