morning precedes midday, afternoon, and night in the sequence of a day.

november 7, 2011

God morgen!

Det føles faktisk veldig fint å våkne opp klokken sju i dag, kanskje fordi jeg har hatt en fin helg, kanskje fordi jeg vet det blir en fin uke, mest fordi min mamma kommer på besøk på torsdag!

Hva gleder du deg til denne uken?

Good morning everyone! Waking up at 7 am was no trouble at all this morning, maybe because I’ve had a great weekend, maybe because I’m looking forward to a great week, mainly because my mom is coming to visit on Thursday. What are you looking forward to this week?

8 kommentar to “morning precedes midday, afternoon, and night in the sequence of a day.”

  1. Marianne said

    Jeg gleder meg til jeg finner ut hvilken jobb jeg skal ta, haha! Har fått to jobbtilbud sjønner du, så nå har jeg litt av et luksusproblem;P

  2. åh, det er så godt med slike tidlig morninger hvor man våkner og bare føler at det er ok å være våken så tilig :D

    Håper du får en fin uke Mira{:

  3. Nøve said

    Jeg gleder meg til alt, nesten. Er bare veldig positiv i dag!

  4. Isabelle said

    Du har en nyydelig blogg. Jeg elsker den allerede.

  5. Cecilie said

    Jeg tror jammen du bor i gaten der mine svigerforeldre bor hihi =)

Legg igjen en kommentar

