coffee tables are usually found in the living room or sitting room.

november 10, 2011

Endelig ferdigryddet og ferdigvasket. Men det ble visst mørkt i mellomtiden. Så bilder får tas i helgen i stedet.

Men her er litt og her sitter jeg nå, med Mummipappa-pute i ryggen og Mac på bordet og Cola Zero. Å, jeg er meg selv så lik.

Husker dere bordet jeg snakket om? Det er dette, det ble sagd ned og malt, fra spisebord til salongbord in no time!

A few hours of cleaning and the apartment is as good as it can be at this point. Too dark to shoot pictures for you now though, but I’ll show you more later this week. Here’s a sneak peek of the living room! Remember the dining table I posted last week? Well, here it is, talk about DIY.

14 kommentar to “coffee tables are usually found in the living room or sitting room.”

  1. karine said

    elsker bloggen og bildene dine <3

  2. Jeg har ikke tenkt over før, hvordan stuebordet nesten er kalt opp etter en enkel drink; kaffe. Det er ganske interessant å se på hvordan slike ting påvirker språket vårt.

  3. Den nye leiligheten din ser så koselig ut Mira! Vi har mest mørke møbler nå, men nå får jeg jo lyst til å male og trekke om alt sammen.. Det er godt jeg er akkurat litt for lat til å gjøre det ;)

  4. Cecilie said

    Så fint det ble – elsker det gamle gulvet i leiligheten =) Ps. Du vet det kanskje fra før, men i tifellet du ikke visste det så kommer det en filmatisering på NRK av boken Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet?. Fikk boktipset av deg for leeeeenge, leeenge siden og var veldig fornøyd med den. Selv er jeg veldig spent på serien =) God fredag

  5. Monajenten said

    Så utrolig fint bordet ble! Helt perfekt faktisk, for det er jo helt umulig for tiden å ikke finne stuebord som er sånn ca. 20 cm høye. Syns alle er for lav, og jeg har lett i flere år etter «det perfekte stuebord» hehe:-)

    • Endelig noen som er enig med meg! Alle stuebordene er for lave, såpass lave at monstervalpen går med snuten i høyde med bordet. Så da var det veldig greit å bare kutte av litt på et spisebord :)

  6. Miriam said

    Så fint du hadde det!

  7. oh, det ble jo skikkelig fint, hele rommet altså :-)

Legg igjen en kommentar

