flesland is the site of bergen airport.

november 10, 2011

Mamman min.

I dag er en fin dag fordi hun lander med flyet på Flesland kvart over elleve i kveld. Hun som dytter andebryst og selvplukket sopp der det er plass mellom kjolene og smykkene i kofferten. Hun som skal hjelpe meg med å trekke om stolene jeg har malt på de siste to ukene. Hun som sier at vi klokken tre på fredag skal drikke vin i byen og se etter tøfler til meg.

Hun har aldri besøkt meg to ganger i samme leilighet, jeg flytter visst ofte, og hun blir den første jeg viser leiligheten til, jeg tror kanskje det blir fint nok etter at jeg har ryddet og vasket i dag til at dere også kan få se!

Today is a good day because my mom arrives at Flesland later today and I can’t wait to show her my new apartment, I have a feeling it will look pretty enough tonight to show you guys too!

6 kommentar to “flesland is the site of bergen airport.”

  1. Miriam said

    Venter i spenning, leiligheten er sikkert superfin:D Du får kose deg masse med mamma-besøk!

  2. rosapille said

    Så kos! Jeg vil se:)

  3. Helene said

    Alltid koselig med slikt besøk :)

Legg igjen en kommentar

