earthquakes manifest themselves by shaking and sometimes displacement of the ground.

november 13, 2011

I går var slik, jeg og mamma dro på IKEA for å handle stoff til stolene som skal trekkes om, drakk rødvin på uteservering på Festplassen, spiste and og kantareller. En finfin dag.

Ja, også våknet jeg halv fire av at hele huset ristet. Monstervalpen har innbilt svangerskap, jeg har visst innbilt jordskjelv. (Eller ikke, det var visst et ekte skjelv denne gangen, ifølge BT)

Yesterday in pictures; IKEA, red wine and the best duck I’ve ever had. Woke up in the middle of the night because I felt the ground shaking, it seems like when the monster puppy has her fake pregnancy, I have fake earthquakes. Haha. (Though I just found out it was real this time, according to BT)

4 kommentar to “earthquakes manifest themselves by shaking and sometimes displacement of the ground.”

  1. marianne said

    Ikke innbillt nei, var jordskelv i Bergen i natt. Eg vaknet og lurte på om noen ristet sengen min. Står på nettet om det nå :)

    • Jeg trodde jeg var helt tullete siden det ikke sto noe om det noe sted
      tidligere i dag, men jeg leste artikkelen på BT nå og ser at det ikke er
      bare meg som ristet i natt ja :)

  2. Hva, et jordskjelv? Det har virkelig gått meg hus forbi! Men hei, kan man sove gjennom brannalarmer er det vel ikke så rart at man også sover igjennom jordskjelv.. :P

Legg igjen en kommentar

