the most expensive pizza was made by domenico crolla, and included edible gold champagne-soaked caviar.

november 15, 2011

I dag hentet jeg sykkelen i min gamle gate, leverte nøkkelen.
Det var ei annen jente sine kjoler som hang i gangen der i dag. Fint å være ferdig, helt og holdent.

Og så gikk jeg hjem med valpen i bånd, til Karl sin hjemmelagde pizza, til sommerfugler i magen fordi jeg i morgen starter min lille, nye jobb. Jobb ja! Jeg får kombinert to ting jeg elsker i ett; foto og mote, det kan egentlig ikke bli bedre (dere skal få høre mer senere). Sommerfugler overalt!

Finally handed over the keys to my old apartment today, feels good. I’m moving on to new things, like a new job (!), starting tomorrow. I’ll tell you more later, but I will tell you this much; it includes two things I love and adore; photography and fashion. Excited!

23 kommentar to “the most expensive pizza was made by domenico crolla, and included edible gold champagne-soaked caviar.”

  1. Gratulerer med ny jobb! :)

  2. Ah, gratulerer så mye. Høres ut som du har fått drømmejobben :) Gruer meg til jeg er ferdig med studier og må begynne jobbsøkingen for fullt.

  3. Hilde said

    Gratulerer så mye med ny jobb!

    Og da jeg leste at det har flyttet inn ei ny jente i den gamle leiligheten din, tenkte jeg stakkar henne med tanke på den fuktigheten du har skrevet om tidligere..

  4. Grattis :D Sommerfugler liker vi!

  5. Karoline said

    Grattis med jobb! Spent på å høre hva dette er fornoe:)

  6. MariaKD said

    Gratulerer så mye med jobb. Gleder meg til å høre mer:)

  7. siwlie said

    Gratulerer med jobb. Høres spennende ut, mote og foto… Det er så utrolig dårlig gjort av utleiere å ikke gjøre noe med fuktproblemer. En blir jo virkelig dårlig av å bo et slikt sted. Et vennepar opplevde det samme. Der var det sopp oppover veggene. De så det ikke i starten, fordi eieren hadde bare malt over soppen, men det kom jo frem etter en stund. Begge ble dårlig og gikk konstant og hanglet. Jeg husker jeg reagerte på at de hadde brukt en uke på å tørke en maskin med klær innendørs. Slik skal det ikke være.

  8. Kristine said

    Gratulerer med jobb, og gratulerer med den nye leiligheten, for det vet jeg ikke om jeg har husket å gratulere deg med heller! :P

  9. Gratulerer og lykke til med ny jobb! :-)
    Hvor finner du forresten alle overskriftene dine?

  10. Mie said

    Gratulerer så mye med jobb! :)

  11. Cecilie said

    Gratulerer så mye med ny jobb =) Gleder meg til å høre mer!

  12. rosapille said

    Gratuøerer med jobb! Gleder meg til å høre hva du driver på med:)

Legg igjen en kommentar

