anything over 40 denier can be classified as tights.

november 16, 2011

Jeg har hatt mine to første timer i min lille jobb i dag, og jeg elsker jobben allerede!
Jeg er ikke lenger samme jente som skrev dette innlegget, jeg er så glad at ting ordner seg. Det alltid håp jenter!

Jeg frøs nesen av meg da, og før jeg gikk hjemmefra så dro jeg et par leggvarmere til over knærne, kanskje et lite tips for de som holder fast ved strømper selv om det er to grader? Disse gikk jeg med gjennom hele forrige vinter, så kanskje på tide å finne noen nye. I mørkegrått. Eller svart. Eller kanskje beige.

Spent my first two hours at work today, and I love my job! Can’t believe everything changed so much the past few weeks, it’s hope for all of us I guess. It’s freezing outside though, and I had to put on my leg warmers, maybe a tip for you girls who just can’t put away the tights yet?

16 kommentar to “anything over 40 denier can be classified as tights.”

  1. Kristine said

    Så bra at du liker jobben din :D
    En annen ting som er bra, var at du likte nugattien! Er litt skummelt å legge ut «supergode» oppskrifter (etter min mening), hvis andre synes det smaker æsj.. Men kos deg med nugatti :D

  2. siwlie said

    Er så spent på å høre hvilken jobb du har fått deg

  3. Det er så sant det du skriver. Gjelder å ha litt is i magen når det gjelder jobbsøking. Fortell mer om jobben din da :)

  4. Tonje said

    Bitende kaldt i Bergen i morges ja. Spent på hvilken jobb dette er :)

  5. Hilde said

    Jeg gleder meg også til å høre mer! :D

  6. gratulerer!
    blir spennende å høre hva du jobber med. :-)

  7. Åh, jeg gikk i strømpebukse i dag og det REGNET. Huff så kaldt!

Legg igjen en kommentar

