the sims is the best-selling pc game in history.

november 16, 2011

Ni års teknologisk utvikling er visst et århundre for bærbare maskiner, det er jo nesten ikke mulig å se hva denne klumpen Karl dro med seg inn og opp på stuebordet er. Fnis. Jeg syns det var bloggeverdig.

Kanskje fordi det minner meg om The Sims før det fantes juksekoder som ga deg ubegrenset med penger og å chatte med gutter på SOL Chat i en naiv tro om at det ikke er mulig å utgi seg for noe annet enn det man er. (Nå blogger jeg to ganger om dagen og kanskje til og med fra telefonen om jeg ikke har med meg Mac’en i vesken og jeg har ikke vært i et chat-rom siden jeg var seksten, enda mindre stolt på at noe mer enn tjue prosent av det som skjer på nettet er reelt)

Nine years technology sure makes a difference; the computer Karl’s playing around with tonight reminds me of The Sims and talking to strangers in chat rooms and actually beliving every word they say. Ha! (Now I blog twice a day about my life, sometimes through my iPhone and I havn’t visited a chat room in eight years)

10 kommentar to “the sims is the best-selling pc game in history.”

  1. Hehe, er det en dell-pc? Husker venninna mi hadde en sånn på vgs. Virker veldig lenge siden nå men et herlig gjensyn når du poster bilder av en slik :p Skulle gjerne spilt mer sims om jeg hadde visst hvordan man fikk tak i slike koder.

  2. rosapille said

    Åja, the sims:) Jeg var mye mer aktiv i simland enn jeg var i chatterom. Nå blogger jeg to ganger om dagen haha^^

  3. Pernille said

    Tuusen takk for at du syns det Mira!:D

    Hehe, The sims ja.. var like opphengt i det spillet som nerdene er i wow:p

  4. Kristine said

    Den der ser ut som pc-ene vi hadde på videregående. I fjor.

  5. Kristine said

    Ville bare ønske deg en super dag og si at du er hjertelig velkommen på middag hos meg :)

  6. Igjen – hvordan tar du slike bilder? herlighet, du er så fliiiink!

Legg igjen en kommentar

