home-made curd was traditionally served with bread or scones at afternoon tea.

november 17, 2011

Takk for alle fine kommentarer på de siste innleggene mine – dere er så bra lesere å ha! Jeg tror nesten det er på tide med ny give-away til og med. Fordi jeg koste meg såpass sist gang.

Men, før det, sist helg fant jeg noe ganske fantastisk putte i kjølekapshyllen min;

Curd av pasjonsfrukt, for de som liker pasjonsfrukt så mye som meg.

Jeg ramlet plutselig inn på et marked på Festplassen, det var akkurat som om det plutselig var blitt litt jul og det var tørket frukt og spekepølser og marmelader og vafler overalt. Og før jeg visste ordet av det (okei da, etter å ha smakt på minst tjue syltetøy) så ble dette glasset med meg hjem i vesken. Fra The Cherry Tree, de har visst hjemmeside ser jeg, bare et lite tips til alle søte lesere som liker søte ting, kanskje til og med en fin julegave?

Thank you for being the best readers – I appreciate every comment left on my blog posts! Just had to tell you about this passion curd from The Cherry Tree, you should try it if you ever get the chance, at least if you have a sweet tooth like me. A great Christmas present!

11 kommentar to “home-made curd was traditionally served with bread or scones at afternoon tea.”

  1. Lene said

    Hehe, det første jeg tenkte når jeg så det første bildet var «Det var da ett veldig rart egg?» Så namm ut :D

  2. Er så glad i sånne marked! Da kommer jeg og faktisk i julestemning, noe som skjerf hvert skuddår..

  3. MariaKD said

    Hehe, jeg tenkte også at det så ut som et egg da jeg bare så det lille bildet på bloglovin.
    Jeg har tenkt til å lage lemon curd til jul, det er så fantastisk godt. Men åh, pasjonsfrukt er jo himmelsk! Tenkte også å lage en slags chutney om jeg får tid. Jeg ser de selger dette på cherry tree også:)

  4. […] fortsatt boden med alle syltetøyene og alle marmeladene, så det er ikke for sent å få med seg et glass pasjonsfrukthimmel som jeg snakket om tidligere. Oh my. Julestemning på […]

Legg igjen en kommentar

