google claims that a search query requires altogether about 1 kJ.

november 19, 2011

Statestikk er morsomt. I alle fall bloggstatestikk. Og jeg må le litt når jeg ser hva dere har søkt på for å komme inn på bloggen min;

Kjeftebrev
Hva er et kjeftebrev egentlig? Fill me in?

Hva er gummien i gummibjørner?
La oss bare få sagt det med en gang – det er ikke gummi i gummibjørner. Gelatin ja, gummi nei.

Hvordan være aktmodell
Det viktigste er å slappe av, aktfotografering skal være gøy!

Jeg forandret meg
Du? Eller jeg? Hvem? Jeg forandret meg i alle fall:

Da. Også nå da;

Bleket hår med ettervekst
Jeg håper ikke jeg er bilde-eksempelet Google kommer med når dette søkes på. Btw, jeg søker en frisør.

Mira Jakobsen vekt
Fasinerende at såpass mange av dere vil vite hva jeg veier, lurer på hva dere skal med den informasjonen?

Visdomstann og leamus under øyet
Stakkars deg om visdomstannen og leamusen kom samtidig. Jeg tror jeg har skrevet om min stress-leamus under øyet på bloggen tidligere, må være derfor du rotet deg inn her.

Vil bli modell i Ålesund
Kom til Bergen og vær modell for meg i stedet da?

Ser ut som tegelstein
Dette har jeg ikke noen kommetar til engang.

Jente med kamera
Jeg er hun ja.

Jente med Onepiece
Men ikke hun. (Okei, noen ganger da, men min er brun og fluffy og lukter Hove-festivalen 2010)

Krøllete hår mindre seriøst
What? I så fall er jeg super-duper-useriøs.

Det er vaniljekremen som er viktig
Her har vi en Google-søker som har skjønt det.

Hvordan snurre kanelboller
Det kan jeg dessverre ikke, men du bør spørre mamman min. Hun er best på sånt.

I’m cool
Hihi, fnis.

Og det var bare bittelitt av det jeg fant i statestikken min. Herlig, herlig.

bloglovin
Some of the best things with WordPress is being able to see what you search for in Google to get to my blog. Just had to go through some of the hits today, you guys make me laugh!

13 kommentar to “google claims that a search query requires altogether about 1 kJ.”

  1. Hahahaha, så fint! Mine søkeord er kjedelige og relevante.
    Jeg håper personen som søkte på kjeftebrev kan utdype hva det er for noe ;)

  2. Hvorfor finner du dette egentlig på Google? Utrolig m

  3. Mie said

    Hahaha, mange artige ting man søker etter på google altså ;-)

  4. MariaKD said

    Hahaha, fantastisk!

  5. Monajenten said

    Hahahahahaha nå sitter jeg her og ler så høyt at ungene nesten våkner:-p Helt fantastisk! «Det er vaniljekremen som er viktig» – HAHAHAHAHA:-D

    • Godt at du fikk deg en latter :P Kan være sinnsykt morsomt å lese gjennom statestikken innimellom altså,
      men skal jo ikke lengre enn til min egen søkehistorikk før jeg ser at jeg har søkt på ganske mye rart jeg og :P

  6. Stine said

    Hahahaha, ler høyt for meg selv! Utrolig hva folk kan finne på å søke etter :P

Legg igjen en kommentar

