sunday is a day of rest in most western countries.

november 20, 2011

Det gjør ikke noe å jobbe på en søndag når jobben er bra, sant?
Sjekk Norskgatemote.no da vel, og ha en finfin søndag :-)

Working on a Sunday is no stress as long as you love your job, check out norskgatemote.no and have a great Sunday!

13 kommentar to “sunday is a day of rest in most western countries.”

  1. Kristine said

    Åh, fint bilde! Liker trikken (?) i bakgrunnen! :D Du er så flink!

  2. Tusen takk for koselig kommentar mira :) du er herlig ! Nydelig header du har fått deg ! Alltid koselig når man har en jobb man trives i:) ønsker deg en fantastisk søndag :)
    Stor klem :)

  3. Wee, så flink du er! Har skrevet om norskgatemote.no på bloggen min og, dere gjør det kjempebra :)

  4. L said

    Wow, da jeg klikket inn på nettsiden så jeg en som likner mistenkelig mye på en i klassen over meg.. (På BHG, og du skrev du bodde ved Kalfaret?!)

    Men ja uansett, du er fliink. : D

  5. Den siden har faktisk gått meg hus forbi, er det mulig? Skal titte innom :)

  6. Kristine said

    Dette er du god på! Rene bilder, – I like!

  7. Du er så ufattelig flink Mira! Jeg blir så imponert. Jeg vil gjerne lære å ta slike bilder. Jeg må bare spørre; hvilke innstillinger bruker du når du tar slike bilder?

Legg igjen en kommentar

