the christmas spirit is a christmas album by johnny cash.

november 20, 2011

Bergen er kald, heldigvis er lag-på-lag fortsatt veldig bra og veldig fint og gir meg lov til å gå med to skjerf rundt halsen, to par ullsokker og cardigan som kan trekkes ned for å dekke hendene.

Anyway, kald på utsiden, men varm på innsiden, for markedet på Festplassen står enda og jeg får godfølelse i hele meg av å gå forbi alle bodene med pepperkaker og han italienske som holder opp en ost mens han roper etter meg; «try a piece of cheese you photography-lady!». Åhh. Ifjor manglet jeg julestemning og i år er den overalt i hele kroppen helt fra november av.

Jeg hadde egentlig veldig lyst til å prøve crépes med skivet banan og masse Nutella, men jeg kunne tross alt ikke stå der alene i køen. I stedet tok jeg et bilde av en superduper kul fyr som heller ikke skulle ha crépe og begynte å legge planer for hvordan dette Coca-Cola-skiltet skal bli mitt. Jeg elsker det! Må må må ha det!

Du får litt julestemning du også, sant? Ja!

De har fortsatt boden med alle syltetøyene og alle marmeladene, så det er ikke for sent å få med seg et glass pasjonsfrukthimmel som jeg snakket om tidligere. Oh my. Julestemning på boks.

Og etter å ha tatt enda flere bilder av enda flere fine folk ble kulden for tøff å holde ute og jeg tuslet (raskt) hjem for å drikke kaffe og spise en proteincookie (ok, tre da).

Bergen is freezing, but walking through town made me feel all warm and fuzzy inside! The Christmas spirit is here! Didn’t consume any of the thousand calories I was drooling at today (my biggest wish; crépe with Nutella), but at least I took some pictures for you guys. If you move quickly there’s still time to get a jar of passionfruit curd for Christmas. After shooting some more photos of stylish people I ran home to defrost with my coffee and protein cookie.

13 kommentar to “the christmas spirit is a christmas album by johnny cash.”

  1. woohhoo said

    elsker bloggen din ! :) <3

  2. Sånne markeder er så koselig! Håper det kommer til Sandefjord i år :-)

  3. Åå så koselig det så ut! Er ikke rart man får jlestemning da :) du får kjøpt sånne skilt på mange av markedene her i London, hvis du skal hit en gang i fremtiden, de er super kule! hehe

  4. Så fin blogg du har!
    Kjekt å finne andre bloggere i Bergen.

  5. skikkelig stemningsbilder! :D

  6. marianne said

    De selger cola skillt av eldre dato på den grønne baljen på minde, ligger rett i nærheten av bunnpris

  7. Kristine said

    Julestemning it is, det kan d være sikker på ;) God natt <3

Legg igjen en kommentar

