research reports that people receive more help when they smile.

november 21, 2011

Det er visst ikke bare jeg som syns det er kaldt i Bergen, for alle gjemmer seg inni de store boblejakkene og gløtter bare raskt på meg før de haster videre til bussen eller jobb eller kanskje Galleriet for å kjøpe kaffe.

Og da er det bra at man kan møte på sånne jenter som denne jenta med elskbar veske, en helskjønn bloggleser! Hun hadde ikke pakket seg inn i den største jakken i skapet og hun smilte så fint til meg og kameraet mitt. Herlig!

The cold weather seems to bring people down, everyone except this girl, a fashionable blog reader I met today. Love the bag!

4 kommentar to “research reports that people receive more help when they smile.”

  1. Så fint! Jeg hadde stoppet, men jeg er jo stort sett bare ute når det er mørkt ute, og da har jeg jo bare på meg kjempeparkasen min uansett. Det er ikke så spennende :)

    • Jeg forstår det godt, jeg fryser veldig selv ;) Så derimot ei kjempetøff jente i knestrømper
      i dag, synd det var på andre siden av gaten og en buss var i veien for å få tak i henne,
      det må ha vært superduperkaldt

  2. Silje said

    Ååh, no blei eg glad! :D

Legg igjen en kommentar

