h&m describes its mission as fashion and quality at the best price.

november 22, 2011

Jeg fant en ny, liten H&M-katalog for helligdagene i postkassen for noen dager siden. H&M fant visst min nye adresse, de også.

Jeg faller alltid for de lange silhuettene, de stramme linjene i bukser med høyt liv, alt brutt opp med en litt løs topp. Det ser bare.. fantastisk bra ut. Men så er det realitycheck og tilbake til jorden, for jeg er 158 og det er bare altfor lite for et slikt antrekk.

Så jeg faller heller for siden med glitter og skinnyjeans selv om jeg sikkert må i ungdomsavdelingen for å hente ut disse plaggene.

Ja, i tillegg til skoene som gjør meg tretten centimeter høyere.

Og paljetter. Siden Mary-Kate møtte opp i en langermet minikjole med paljetter i alle regnbuens farger var jeg akutt forelsket i de små, lysreflekterende greiene. Skulle gjerne fylt opp hele garderoben med slikt jeg.

Sukk. Jeg har et ambivalent forhold til kataloger. Hater dem. Elsker dem. Hater dem når jeg ikke kan prioritere kjoler og sko fremfor kyllingfilet og strømregning, elsker dem når jeg har muligheten til å bruke noen av tallene i nettbanken til det som er fint. H&M, you make me crazy.

H&M makes me crazy, I keep falling in love with their pieces for the Holidays, would really love to dress up in sequins and high heels.

8 kommentar to “h&m describes its mission as fashion and quality at the best price.”

  1. Anonym said

    Akkurat sånn sitter jeg nå på nettet også, og vurderer sterkt å kjøpe meg et par tusen kroners sko til nyttsårsaften som jeg absolutt ikke har råd til men har SÅ lyst på. Åhhh, jeg dør!

  2. Jeg blir også litt gal av disse katalogene i posten.. Hehe, men gøy når man har penger til det.

  3. Jaa, paljetter er nydelige!

  4. Så mye fint, elsker å få H&M katalogen i posten! :)

  5. Silje said

    Jeg skjønner deg SÅ godt, samtidig skjønner jeg deg ikke :p
    Jeg er jo 1.80 høy og kunne sikkert gått i disse klærne du drømmer (?) om. Samtidig er jeg dødsmisunnelig på deg som ikke er så høy! Jeg kan omtrent ikke handle på HM fordi både bukser og topper/gensere er for korte. Og skulle de passe, krymper de så mye i vask at jeg får bare brukt dem en gang.

    Heldige deg som kan krype inn i mange flere HM-klær enn jeg kan! :)

Legg igjen en kommentar

