jeg flytter til mirajakobsen.femelle.no !

november 23, 2011

Jeg har gode nyheter, for fra i dag av så flyttes bloggen min over på mirajakobsen.femelle.no!

Jeg har blitt en del av Femelle sitt bloggnettverk og syns det er spennende med litt forandringer, eller hva? For dere lesere vil det ikke ha negative konsekvenser, det lover jeg. Jeg skal blogge på akkurat samme vis som før, for selv om jeg flytter bloggen min til et annet sted så er jeg fortsatt meg. Designet er endret, det er enklere, renere og det er lettere å navigere seg rundt på bloggen, men jeg har beholdt min kjære header og alle innlegg jeg noen gang har skrevet følger også med.

Jeg kommer til å flytte dere som følger meg på Bloglovin over på den nye bloggen, og forhåpentligvis går det akkurat som det skal, men imellomtiden foreslår jeg at dere forandrer linker og bokmerker til mirajakobsen.femelle.no. Håper jeg ser dere der inne?

It’s time for changes and I’m moving my blog to mirajakobsen.femelle.no! My blog will still be the same though the url is different and my design is cleaner and easier to navigate. I will notify Bloglovin, but while they fix their part I suggest you change your links and bookmarks to mirajakobsen.femelle.no. See you there?

10 kommentar to “jeg flytter til mirajakobsen.femelle.no !”

  1. Så gøy! Er morsomt når bloggen blir så stor at du får tilbud om bloggportaler :-) vel fortjent!

  2. […] i dag av er det her jeg kommer til å blogge, på mirajakobsen.femelle.no, du kan lese om det her. Jeg har sagt ifra til Bloglovin slik at dere forhåpentligvis ikke trenger å gjøre noe, men dere […]

  3. Ah, jeg har også fått tilbud om å flytte til femelle! Kanskje jeg skal gjøre det?! gleder meg til å se ditt nye desig hvertfall :)
    Et konkret spørsmål: Har du en fotograf du kan anbefale i Oslo området? Som kan ta pressebilder, bilder til ny header, familefoto etc…

  4. Sidesprang er en tema som er litt vanskelig å snakke om. Det er alltid noen som har lyst
    på sex i det fri og jeg er helt begeistret av hvor enkelt og
    greit det er å flørte på knull kontakt. De liker ikke
    å gi opp sexannonser i avisa fordi de er redd for at det ikke er diskret og
    at det koster mye penger.

  5. Eller vil du avtale et møte der du møter en helt fremmed bare for å
    knulle. Det er de tingene vi vanligvis tenner på og fantaserer om.
    Bedre er å ha en ”anal douche” en ballong du kan fylle opp med væske, helst
    tilsatt litt salt.

  6. Du kannst lustige Abende vor dem PC verbringen, indem
    Du Dich in unserem exklusiven Chat amüsierst
    oder Du kannst Dich mit Deinem Traumpartner treffen, um Dich endlich
    wieder neu zu verlieben. Worauf wartest Du
    noch – Melde Dich jetzt gratis an und finde Liebhaber in Deiner Nachbarschaft.
    Über 4 Millionen Mitglieder, darunter zahlreiche Singles, Hausfrauen,
    Studentinnen und Studenten, findest Du in unserer Kontaktbörse.

  7. Sei gespannt auf attraktive Jungs und Mädels, die nicht länger allein sein wollen.
    Durchstöbere die Profile unserer Mitglieder und mache ein
    heißes Treffen aus. Ob Schöne Frauen oder attraktive
    Männer, es ist dir überlassen, mit wem du dich wann
    triffst.

Legg igjen en kommentar

